woensdag 23 december 2015

Kerstcadeautjes

Hallo!
Kerst is in tocht en daarvoor had ik een idee voor een artikel. Hierin kun je lezen welke last-minutes cadeautjes je nog kan kopen.

1, Badspulletjes
Dit soort dingen kan je echt overal kopen. Body shop, Rituals, Bijenkorf, Douglas, ici Paris enz... Wat je hier kunt halen zijn bodylotions, bodybutters, lippenbalsems, parfums, echt heel veel. Bovendien zijn er soms leuke kortingen en kan je ook misschien nog iets voor jezelf scoren.



2. Boeken
Ja een beetje cliche en dan denk je ook: Wat voor boek?! Maar denk eens aan zijn/haar hobby's. Misschien wilt die gene gezond koken of vindt hij juist scheikunde heel interessant.



3. Iets wat zij/hij spaart
Stel je vriend(in) spaart telefoonhoesjes of iets anders, dan zou misschien niet een gewoon hoesje kopen maar een speciale. Dus echt een hele mooie. Of een hele zeldzame postzegel ofzo.



4. Verlanglijst
Wat je ook gewoon kan doen is vragen of die gene een verlanglijst heeft of gewoon vragen wat die nodig heeft. Ik had bijvoorbeeld geen idee wat ik voor mijn stiefvader moest kopen. Ik vroeg het aan mijn moeder en die zei dat hij sokken nodig had. Dus zo kan je het ook doen.

5. Iets zelfgemaakt
Op youtube heb je zoveel DIY's. Daaruit kan je echt leuke cadeau's kiezen en maken. Je ouders zouden heel erg waarderen als iets zelfgemaakt is.



6. Cadeaubon
Als je het echt niet weet heb ik nog een laatste tip en dat is gewoon geld of een cadeaubon. Simpel en je laat ook zien dat je aan die gene gedacht hebt.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad en fijne feestdagen!

Groetjes Angelica =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten