zaterdag 5 december 2015

Mijn favoriete theesmaken

Hallo allemaal!
Jullie kennen mij niet zo goed maar wat ik wel even wil zeggen is dat ik echt een theeleut ben. Ik kies natuurlijk wel chocolade melk met slagroom boven thee maar als ik een dag alleen thuis ben, drink ik de hele dag door thee. Daardoor leek het mij een leuk idee om een artikel te schrijven over thee. Heel spannend is dit niet maar oké.


Caramelised pear

Dit is echt mijn favoriet. Dit is gewoon heilig. Het lijkt alsof je een digestive koekje drinkt! Zo lekker. Het is een zoete thee. Meestal als er niks lekkers in huis is dan drink ik dit om toch zeg maar dat zoete te proeven


Avond melange thee

Dit is een heel lekkere thee met appel en kaneel. Het is niet te zoet (zoals de vorige) maar wel gewoon nog appeltaart-achtig door de appel en kaneel.


Bosvruchten thee

Niet heel bijzonder eigenlijk. Ik weet het niet ik vind bosvruchten thee gewoon heel lekker. Het smaakt lekker naar fruit en hier kan ik wel honderd kopjes van drinken. Er was eens zo'n dag dat ik mijn natuurkunde huiswerk aan het maken was en dat ik de hele tijd dit aan het drinken was omdat er geen andere lekkere thee in huis was.


Slaap lekker thee

Wat de naam als zegt: dit drink je voordat je gaat slapen. Zelf merk ik niet veel van want ik ben in de avond altijd moe maar ik drink dit wel altijd voordat ik ga slapen. De smaak is wel heel anders dan de andere theeën. Een beetje een aparte smaak als ik eerlijk moet zijn maar wel lekker.



Rooibos thee

Niet heel bijzonder eigenlijk, maar ik vind het wel gewoon lekker xp

Ik denk dat het wel was. Houd de laatste weken school nog vol en dan eindelijk vakantie!!
Groetjes,
Angelica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten