dinsdag 20 oktober 2015

Mijn weekend ♥ oktober 2015

Hallo!

Ik ben echt heel lang weg geweest van dit. Ik had niet zo veel tijd maar nu begint de vakantie en ik neem me (alweer) voor om verder te gaan bloggen :)
Ik heb dit weekend echt een heel leuk weekend gehad (al zeg ik het zelf). Heel veel gelachen en gevallen. Ik begin bij vrijdag:

Vrijdag 16 oktober:
Vandaag was het mijn laatste dag van school. Ik was echt toe aan vakantie. Na school heb ik even mijn kamer opgeruimd en heb ik mijn spullen ingepakt want ik ging logeren bij een vriendin van me (haar naam is Winnie). Zij heeft ook nog twee andere vriendinnen uitgenodigd (die niet bleven logeren). We hebben wat snacks en pizza gehaald en hebben karaoke gezongen en ge-just-dancet. Uiteindelijk zijn de twee vriendinnen rond 12 uur 's nachts weggegaan en hebben wij alles klaargezet om te gaan slapen. Voor het slapen keken we natuurlijk wel een film :)

Zaterdag 17 oktober:
We werden rond 10:30 wakker maar rond 11:30 werden pas echt productief. We gingen even hardlopen (10 kilometer in een anderhalf uur, ben een beginner en we liepen 75%) en toen we weer bij haar thuis waren aten we wat en toen was het al 14:45 dus ik moest me snel naar huis haasten.
Uiteindelijk ging ik mijn tas uit- en inpakken en ging ik naar mijn andere vriendin (haar naam is Annabel). Rond 16:00 kwam ik daar aan en ging ik me omkleden want we gingen met haar en haar zusjes skiën in Snowworld. Heel leuk!!! Ik had 2 jaar geleden voor het eerst geskied en dat ging opzicht wel goed dus wij zijn gelijk helemaal naar de top van een piste gegaan. Maar toen ik eraf gleed wist ik niet meer hoe ik moest remmen en het lukte me ook niet dus ik gleed op mijn kont naar beneden (je wilt niet weten hoe hard ik gegild heb). Na een tijdje kon ik remmen en sturen dus toen heb ik het opnieuw geprobeerd en toen ging alles goed. We hebben tussendoor appeltaart gegeten en chocolademelk gedronken. Ik heb wel een vraag want ik kwam heel moeilijk zegmaar op een opstapje voordat je een skilift hebt dus mijn vriendin moest me er de hele tijd op duwen. Maar ben ik de enige? Ik ben ook echt een kluns want dat lukte niet en ik viel ook heel vaak toen we met de skilift naar boven gingen en toen was er een man die zei dat we voor onze veiligheid niet daar mochten skiën. Uiteindelijk toen we klaar waren hebben we een selfie gemaakt bij een grote poster van een berg waar je een selfie moest maken (Op de poster stond: Maak hier je selfie).


Het is wel een overbelichte foto. Toen gingen we naar haar huis toe en hebben we wat bij de McDonalds gehaald. Na het eten zijn we Hollands Next Topmodel gaan terugkijken, pepernoten eten en gaan slapen.

Zondag 18 oktober:
Vandaag moest ik wel wat eerder opstaan dan zaterdag want ik had namelijk toneelles om 10:30. Na mijn toneelles gingen Annabel en een andere vriendin van me (haar naam is Rosalien) naar de Starbucks en even de stad in. Hier even een fancy foto:


De dag was heel snel voorbij eigenlijk want toen ik thuiskwam gingen we eten en film kijken en slapen.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden en comment als je meer hiervan wilt lezen 

Groetjes Angelica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten