zaterdag 31 oktober 2015

Welke Youtubers ik volg

Heyy allemaal!

Ik heb hier een artikel voor jullie waarin ik vertel welke Youtubers ik volg. Dit zijn Nederlandse Youtubers maar ook uit

Sophie



Sophie is eigenlijk heel erg droog. Ze "zeikt" over dingen maar op zo'n manier dat je weet dat ze het niet meent maar toch dat het heel herkenbaar is. Mijn favoriete video van haar is:



DisforDazzle

Diana is een beautymeisje maar waarom ik haar volg is meer om haar outfit-video's en shoplogs omdat ze heel inspirend zijn. Ze heeft heel erg haar eigen stijl die ik heel leuk vind.

MyLifeAsEva



Eva is een Amerikaanse youtuber en ik wist dat ze populair was maar ik kwam toevallig op haar account toen ik back2school filmpjes ging kijken. Uiteindelijk vond ik haar heel grappig en ben ik haar gaan volgen.

Beautygloss/Vloggloss



Mascha (haar naam) is soort van het begin van de Nederlandse Youtubers. Ze wordt dan ook door veel mensen als oud en saai gezien maar ik vind dat heel eerlijk gezegd niet want ze is nu 8 jaar bezig en heeft echt al heel veel bereikt.

Bethany Mota


Ik ben op Bethany Mota's account gekomen omdat mijn vriendin fan van haar was. Toen ik een filmpje van haar keek vond ik dat ze heel mooi haar filmpjes maakt. Ze besteedt er veel aandacht aan en ze zijn ook heel nuttig.

Furtjuh



Ik was een keer een video van Jiami aan het kijken waar Rutger (zijn naam) in zat. Sindsdien volg ik hem. Hij is echt grappig. Wat hij ook doet, er gebeurt iets onhandigs. Dit is mijn favoriete video van hem (met DisforDazzle):


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en dat jullie hier iets aan hebben.

Groetjes,
Angelica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten