vrijdag 23 oktober 2015

Muziek ♥ oktober 2015

Hallo allemaal!

Ik dacht ik maak een artikel over wat voor muziek ik op dit moment leuk vind. Hierdoor kunnen jullie kijken wat mijn muzieksmaak is en misschien geïnspireerd raken.

Years & Years - Desire




Calvin Harris - How deep is you love




Thomas Jack - Rivers



Anna Naklab - Supergirl


Sigala - Easy Love


Als je deze liedjes hoort dan denk je vast dat ik van rustige liedjes houd maar eigenlijk ben ik ook een beetje een dance/house/elektro fan (Martin Garrix :D). Hier een paar voorbeelden die ik nog steeds luister (maar van een paar jaar geleden):

Timmy Trumpet - Freaks


Hardwell & Showtek - How we do


Eigenlijk zijn dit soort liedjes meer bij feesten te horen maar ik vind dit ook leuk om te luisteren als ik huiswerk aan het maken ben of gewoon me verveel want dan krijg ik altijd het gevoel om te dansen of iets te doen.
Dit was mijn artikel en ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Groetjes Angelica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten