dinsdag 3 november 2015

Walibi Fright Nights

Hallo allemaal!

Ik ben een week geleden (zondag 25 oktober) naar Walibi Fright Nights gegaan. Ik was hier met mijn beste vriendin, haar zus en de vriend van haar zus. Dit is een soort van squad geworden want vorig jaar zijn we ook naar Moviepark Germany geweest. Maar nu Walibi. Het was zo eng!! We kwamen er rond 14:00 aan. We moesten eerst een heel parcour af (van de parkeerplaats) tot we in het park waren. Toen we er waren en naar de wc zijn gegaan was het al 14:30. We zijn daarna nog even in de zweefmolen geweest. Ondertussen kwamen we erachter dat de Speed of Sounds het niet meer deed. Maar toen we in de zweefmolen zaten deed hij het weer op eens. En toen we uit de zweefmolen kwamen, was er een rij. In totaal hebben we er 2 uur gestaan maar het was het wel waard. Uiteindelijk was het al 17:00. Om 19:00 begon ons spookhuis dus we konden niet echt in een grote rij gaan staat dus we zijn even in een attractie geweest en nog even gaan lopen. Ondertussen werd het donker en kwamen alle enge mensen tevoorschijn. Deze waren allemaal in Scare Zones. Dit zijn gebieden (meestal een groot plein waar je kan eten) waar allemaal enge figuren staan. Ze laten je schrikken.


De groene gebieden op de kaart zijn dus de Scare Zones. Bij eentje werd mijn vriendin en ik achterna gezeten door een vrouw met een kettingzaag dus dat was heel eng. We gingen ook nog naar een optreden van Eddie de Clown.


Uiteindelijk gingen naar het spookhuis (Haunted Holidays) en het was zo eng! Serieus ik kreeg de schrik van me leven. Er was een moment dat ik voorop liep en mijn vriendin bleef me maar duwen en ik dacht neeee! Ik zag ook nog een konijn op het hoekje en ik zei nog:'Hee! Daar zit een konijn!' Maar toch liet hij me schrikken. Daarna zijn we in de Goliath geweest en toen was het al 22:00 dus we moesten al gaan omdat het de zondag voor school was.
Ik vond het echt heel erg leuk en ik zou zo volgend jaar gaan. Ik vond het wel jammer dat alle andere (en denk ik engere) spookhuizen pas om 22:30 open waren.

Dankjewel voor het lezen en tot ziens!
Groetjes,
Angelica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten